mspoliwia

Direktlänk till inlägg 24 juni 2013

#midsommar

Av Oliwia24680 Chocklad tårta - 24 juni 2013 22:42

Hellu! Förlåt att jag inte bloggat. Jag har vart i Levi som liger i Finland. Jag var där med min bästa kompis och vi var där i 4 nätter. Och vi badade i simhallen och mycket mer roliga saker. Det var jätte roligt. Och jag har inte kunnat blogga på mobilen för hadde såklart ingen internet där borta. Och #midsommar firade jag och min bästis med att vara i simhallen på typ hela dan. Det var jätte roligt. Vi simmade och lekte. Vi åt #jordgubbar ocksså! Det var så himla gott. Och vi hadde choklad som vi smälte i en mikrovågsugn och då doppade vi jordgubbarna där i. Vi var och bowlade igår.. Men nu ska jag prata om nu,snart,sen o.s.v Sitter just nu på min syrras soffa och skriver detta inlägg. Men när du läser detta så har jag ju redan skrivit klart och då gör jag någonting annat. För jag är typ aldrig på datorn nu på sommarlovet. Men ska fortfarande blogga varje dag så får ni reda på vad jag gör och sånt. Kollar på TV just nu.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Oliwia24680 Chocklad tårta - 10 augusti 2013 17:27

Vet att jag inte bloggat på länge... men jah har typ 0 läsare såå who cares?? Tror jag lägger ner denna blogg o startar en nyy :s ses mina kära!...

..

Hellu. Kollar på tv..det ar allt. Hejdå

Hellu! Kommit hem nyss från Gränsen. Har köpt en blå klänning och ett halsband med 3 hjärtan. Har tråkigt. När vi var på Gränsen så såg jag min syssling Julia. Och min gamla granne Ada. Förut brukade jag leka med dem 2 jätte mycket. Men det gör vi in...

Hellu! Bloggar från min mobil. Är skit irriterad för att min brorsa retas. Han går mig på nerverna.Det är det som gör mig irriterad. Och mina kompisar dissar mig och retar mig...sees ...

Hej! Nyss ätit frukost. Kollar just nu på Vampyr skolan. Jag gillar den. Har tråkigt just nu. Min lillebrorsa spelar på min mobil.. Har ingenting att skriva om. Inte idag just nu i alla fall. Vi ska kanske köpa glass dag också. Assååå!!! Har skit trå...

Presentation


Hellu! Oliwia24680 här! En tjej på 10 vårar,tipsa gärna min blogg till ngn kompis!♥ Byee

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards