mspoliwia

Alla inlägg under januari 2013

Av Oliwia24680 Chocklad tårta - 4 januari 2013 15:45

Förlåt att jag inte bloggat på länge. Men nu har det ju varit jul och så..Då ska man väl inte spela data? ;o Alla fall,Just nu på winxclub3 flora har jag börjat på en ny serie. Den heter Varför?! del 1 och 2 är redan släppta! Del 3 kommer imorrn! Just nu kollar jag på tv medans jag spelar msp och bloggar. Som hänt på sistone : Blivit osams med min bff Emma men vi är sams nu xD och..kommer inte på just nu xD kanske senare. det här ska bli ett långt inlägg! eller..tror jag i alla fall. Hoppas! aja,just nu på nickelodeon kommer Ned's declassefaid ( hur det nu än stavas ) Jag är sugen på muffins eller godis..muffins   JAG HAR TRÅKIGT!! ooh..så irriterande. jag har tråkigt säger jag för fjärde eller tredje gången men jag orkar inte bry mig just  nu! Den som läser detta just nu kommentera vad jag kan göra för jag har tråkigt. Jag vet intge vad jag ska skriva! Jag har funderat i hela 7 minuter Ähh..det blir väl inget långt inlägg   . förlåt men jag kommer faktiskt inte på något och skriva om..Ähh. Strunt i hur långt inlägget ska bli jag ska sticka till stranden ( på msp ) och hitta nåra nya vänner!   Men jag är ändå ledsen!   Föresten på sistone har jag blivit galen och jag fyller år om 2 månader   I mars! men jag säger inte vilken dag det är min personliga information! Men någon dag i mars kanske du kan ge mig en present? Skulle bli jätte glad!!   Alla fall nu en bild på helskärm! bilden hade gått bort av sig själv så jag tar inte nån bild igen! Men jag ska logga in på flora nu! Ska nog göra en ny header! Ja,det ska jag!   Jag vet att dom inte blir snygga men,flera gånger man gör det blir man van sen plötsligt blir dom jätte snygga! =) Just nu när jag läser igenom lite av detta inlägg så har det ju blivit ganska långt vad jag tycker! Föresten om någon vill komma med i min blogg så är det bara och säga till! Ska hämta chips!




Mmm..vad gott! Ses

Presentation


Hellu! Oliwia24680 här! En tjej på 10 vårar,tipsa gärna min blogg till ngn kompis!♥ Byee

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards